Don't try this at home.

Jag vill bara varna er.
Ingen kaos ännu och det kommer det nog inte att bli, meeeen.
Idag så gick jag och la Frank efter att han hade ätit lunch, blandade en flaska juice och la honom i hans säng.
Jag vet inte om han var hungrig eller om det bara var så att att han tyckte att han läppar var extremt torra.
I alla fall så fick han tag i en idomin salva. Jag var i köket eller någon annanstans och fixade en massa.
Men så skulle jag och Engla kolla på Frank för hon undrade var han var. När vi kom in dit så ser jag hur han sover fridfullt men har vitt runt munnen, (oj, har han spytt är det första jag tänker) men nej det hade han inte. Det var bara salvan som var utkletad lite överallt i hela ansiktet, på tutten ( Nappen eller vad man nu kallar det, jag säger TUTTE)
Jaa varning, varning, lämna inte en 2-åring i sin säng med något inom räckhåll. Det kan sluta i KAOOZ.
Nu var det bara salva och det dör man ju inte direkt av.
Här får ni en bild på sötnöten. (Innan jag torkade bort allting)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!