Charmant.

Jag sitter här vid datorn i mitt fina rum och har ansiktsmask på mig och bara chillar... Gjorde däremot nyss en upptäckt som jag ville dela med mig av här. Ansiktsmasken jag har på mig lämnar kvar glitter när man har tvättat bort den. Jag håller på att bli en glittrande vampyr, woop, woop. Som jag har längtat! Nä, men alla som känner mig vet att glittrande saker är bland det bästa som finns och nu kommer jag att glittra. Tänk när jag ska sitta i kassan nästa gång på jobbet... Tror att det kommer att vara episkt!
Nu ska jag sluta svamla, men jag längtar i smyg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!