ICA - the place to be.

Idag kramade jag en gammal klasskompis mamma och fick alldeles för mycket koffein i blodomloppet (läs: alldeles för lite blod i koffeinomloppet). Jag höll även på att börja gråta när det kom in två killar och luktade precis som alla gjorde i Ghana.
Igår var två unga män med rötter från tornedalen och handlade, deras samtal värmde mitt hjärta.
Förra veckan fick jag hålla mig för att berätta åt en Indier att hans karma hade sjunkit så lågt att han skulle återfödas som en liten mört på grund av vad han hade stulit.
Varje dag kommer minst ett tiotal charmiga småbarn in och mitt hjärta smälter.
Igår hade min chef chokladkrig i fikarummet, en oskyldig krigare med finskt efternamn fick ta smällarna.
För två veckor sedan började den gulligaste gubben att gråta för att han hatade cancer så mycket.
Igår blev jag sårad ända in i själen för att den oskyldige krigaren med finskt efternamn inte vågade äta vattenmelonskivorna jag hade skurit, eftersom han trodde att jag hade kryddat den med arsenik eller dylikt. Det var dock bara han som förlorade på det egentligen då jag åt upp alla själv.
Varje dag hör vi dragspelstrudelutten och "HELLOO MY FRIEND" och inte en enda sekund tycker vi att det är lite uttjatat (Den sista meningen DRYYYYYPER av sarkasm)

Annars så vill jag bara meddela att jag trivs väldigt bra med "Ica-gänget" och på Ica. Idag har jag fått lönlönlön, ingenting slår känslan när man har fått lön!

Adios.

Kommentarer
Postat av: Jag

Tycker de är dags för lite uppdatering Juh;)

2012-09-11 @ 09:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!