Allt har sin tid.

Det händer mycket på bara något år och jag har fått vara med om så otroligt många bra saker det senaste året, känner mig välsignad.
 
Livet går framåt och på något sätt så ordnar Gud det alltid för mig. Är evigt tacksam.
 
Om inte alltför länge kommer jag att bli Fru Pounu, det är mäktigt och helt fantastiskt. Jag blir alldeles pirrig i magen bara jag tänker på det, samma känsla som jag hade första gången då jag åkte upp till Kiruna för att träffa honom, min älskade Krille. Jag längtar så att jag spricker!
 
Om mindre än en månad flyttar jag hemifrån, då får jag inreda och ha det precis som jag vill, det känns spännande och lite hemskt. Kanske blir jag även med hund - det hade varit helt underbart.
 
Idag läste jag några tänkvärda ord ur en förklaring till Hesekiel 36:26 "All vår synd kan inte hindra vår frälsninf, men det kan otron, det vill säga vårt motstånd mot den helige Andes verk i oss".
Herre lär mig att älska dig, varje dag och av hela mitt hjärta. Hjälp mig att göra det vad du vill och led mig på din väg i denna stormiga och vilsna värld, jag vill alltid tjäna dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!