OHLALAAAAA

Gooo morron antar jag :D

Jag kom hem för ett tag sen..

Min dag har vart lite hektisk , först när jag klev upp så börja vi städa i ett rum som ska lagas om till ett kontor och efetr jag hade gjort de så for jag ut och sspringa sen dusch och fix, buss till ica handla och sen mysipysi med Hezt och Nörd (HeztNörd)

och typ halv elva då jag kom hem så körde Åsa precis förbi och skulle hämta ewi och jimmy så jag följde me till sävast :P

Där hade vi hur kul som helst, spelade ett tärningsspel som var riktit kul :D

Påvägen hem var jag jäääääääääätte övertrött och svamla gode mke och till på det så for vi inte hem utan till max, "lessarmax" och marina och jag svamla för mke och stackars karin och malena, vi skrämde nog livet av dom.
dom kmr säga, "åk inte i Åsas bil för hon har med sig två gangstrar!"

Tänkte som inte skriva så mke mer... jag är trött och behöver nån att skratta med/ och/ eller åt ;)


Kmr lite bilder oxå(Y)


@Nördens house






Emelie ÄÄÄÄLSKAR mat (Y) :D



Chillidiill <3



Skedar...



Gurkaa







Maax








nu orkar  jag ente skriva någe mer :P
men  hoppas ni har haft en bra lördagskväll :D

Pussppuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja kul var de eller ja kanske. man ska inte bil över tröött för då kan man lika gärna ta en öl eller två typ sammma sak iallafall!! :D hahaha :D stackar dom ja vi måste skärpa oss så dom inte skiter i brallan .. ´de var ju inte vi va som gangstrarna?? :D hade svaiiinit bra för de ska jag ha :D och till kiruna då blir de fett nice:) eller hur cessiiii :)

2010-09-19 @ 02:29:41
Postat av: Åsa

Ja he var riktigt roligt:) kanske man alltid ska vara litte övertrött;-) :) men nu måste vi bara tagga så vi orkar röja lossss i kiruna:)B-)

2010-09-19 @ 12:51:55
Postat av: Cessi

Asså vi har ju Adam Esberg varning nu, hehe xD alla är helt livrädda för oss och vi kan aldrig va seriösa tror dom :P

I Kirunaa då smäller dee !! :D



( Vi borde typ bilda klubb me Adam och gänget (Y) )

2010-09-19 @ 18:51:55
URL: http://issec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!